TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT


* Voimassa 8.5.2015 alkaen


* Tmi Sari Klink (y-tunnus 2664854-2 ) myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille.


* Asiakkaan yhteystietoja käytetään ainoastaan tilauksen toimitukseen tai tilauksessa ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseksi.


* Tilauksen tehdessä asiakkaan katsotaan olevan tutustunut ja sitoutunut kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


* Tuotteiden värisävyt voivat poiketa todellisuudesta, sillä kamera ja tietokoneen näyttö saattavat vääristää sävyjä. Tuotteet on kuitenkin valokuvattu värisävyiltään ja kuoseiltaan mahdollisimman oikeiksi.


* Kankaiden kuosit saattavat kuitenkin näyttää hieman erilaiselta saamassasi tuotteessa kuin mallikuvassa on. Tähän vaikuttaa mm. tilaamasi vaatteen koko.


* Pidätän oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


* Pidätän oikeuden muuttaa tarvittaessa toimitustapaa paketista kirjetoimitukseksi, mikäli tilaus mahtuu kulkemaan kirjepostina.


* Tulossa olevat kankaat ja muut tuotteet: Jos tilauksessasi on mukana myös heti varastossa olevia tuotteita, postitan paketin vasta kun kaikki tuotteet ovat saapuneet.


* Taloudessamme on koira ja kissa.


VERKKOKAUPPA:


* Verkkokaupan tuotteet ovat heti valmiita toimitettavaksi. Lukuunottamatta ennakkotilaustuotteita.


* Tilaus tapahtuu siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö asiakkaan valitsemalla tavalla: Maksutapoina Checkout, Klarna tai kauppiaan toimittama lasku sähköpostitse, josta veloitetaan 2,50€ käsittelykuluja.


* Toimituskulut päivittyvät automaattisesti tilattujen tuotteiden painon mukaan. Yi 100€:n tilaukset toimituskuluitta.


FACEBOOK:


* Tilausompelua.


* Tällä hetkellä tilaukset jätetään yksityisviestillä tai sähköpostilla: pipoiksi@gmail.com tai puhelimitse 044 9779 114 / Sari.


* Osan tilaustuotteista saa tilattua myös verkkokaupan kautta.


* Mainitse tilatessasi omat yhteystietosi (osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero) sekä tuotteen tiedot: koko, väri ja malli.


* Eri kangasvaihtoehdot ja mallit näet albumeistani.


* Tilaus muu kuin verkkokauppa: Lähetän laskun sähköpostilla.


TOIMITUSAIKA:


* Pääsääntöisesti postitan varastossa olevat tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa maksun siirtymisestä tilille. Ruuhka-aikaan (esim. alennukset ja uutuudet) toimitusaika saattaa olla pidempi.


* Tilaustuotteet valmistan maksujärjestyksessä siitä, kun maksusuoritus näkyy tilillä.


* Tilaustuotteiden valmistusaika on noin 1-10 arkipäivää, riippuen tilausjonosta.


* Erityistapauksissa (esim. sairastuminen ja lomat) toimitusajan muutoksesta ilmoitetaan verkkokaupan sekä facebookin sivuillani.


* Kirjeiden postitus pääsääntöisesti 2. luokassa, paketit oman valintasi mukaan.


TOIMITUSKULUT SUOMEEN:


* Kirjepostitus alk. 2€.


PAKETIT:


* PAKETTIAUTOMAATTI (SMARTPOST) alk. 6.90€


* NOUTO POSTISTA alk. 6,90€


* MATKAHUOLTO LÄHI-PAKETTI alk. 6,90€


* SCHENKER (Nouto R-kioskilta) alk. 5,70€


Myös nouto mahdollisuus Porin Pinomäestä, sovittava etukäteen!


Yli 100€ tilaukset Suomeen postikuluitta yksityisasiakkaille.


* Suomen ulkopuolelle Postin hinnaston mukaisesti + alv 24%.


HINNAT: 


* Hinnat sisältävät arvonlisäveron.


* Mahdolliset alennukset ja sen saamiseen myönnetyt ohjeet ilmoitetaan tuote- tai kampanjakohtaisesti.


* Alennuksia ei myönnetä jälkikäteen.


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS:


* Asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja reklamaatioista etukäteen kirjallisesti: pipoiksi@gmail.com


* Kun olet saanut vastauksen yllämainittuun ilmoitukseesi, palauta tuote myyjälle viipymättä.


* Varastossa olevilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus siitä, kun katsotaan tilauksen saapuneen asiakkaalle. Tilaus katsotaan saapuneen asiakkaalle kahdessa arkipäivässä postituksesta.


* Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön.


* Tilauksesta tehdyillä tuotteilla ja määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.


* Palautuksissa vähennetään palautussummasta todelliset toimituskulut kokonaisuudessaan + alv.


* Palautuksesta aiheutuneista kuluista vastaa asiakas.


* Tarkista tuote heti sen saavuttua ja reklamoi mahdollisesta virheestä välittömästi.


* Virheellisen tuotteen palautuksesta ei koidu asiakkaalle palautus- tai uudelleenlähetyskuluja.


* Virheellinen tuote vaihdetaan uuteen, kun virheellinen tuote on ensin vastaanotettu ja virhe todettu myös myyjän toimesta.

Palautusosoitteen ja -ohjeet saat sähköpostitse.


PALAUTUVAT LÄHETYKSET:


* Jos paketti palautuu myyjälle takaisin, niin mahdollisesta uudelleen postituksesta myyjä veloittaa asiakkaalta uudet toimituskulut Postin hinnaston mukaisesti + alv 24%.